Publicación de un correo recibido hoy en el correo del APIMA

Bon dia, som pare d´un alumne del Ceip Mestre Colom i membre de la vostra associació ( de la qual faig comptes demanar la baixa). Trob que una institució com l´Apima que representa als pares, ho ha de fer tant dels que defensen el trilingüisme com dels que hi estan en contra, per la qual cosa la vostra postura hauria d´esser d´imparcialitat, cosa que no ha succeit. El que va esser horrorós va esser que una apima que demana l´educació de qualitat no prediqui amb l´exemple i dissabte penjas a la seva pàgina del facebook alguns comentaris que fan empagueir. Heu hagut d´eliminar el vostre facebook i tot. No vos fa vergonya? Això és l´exemple que voleu pels nostres fills?. Ja es ben hora de deixar-se d´extremismes i exaltacions i que comenci a destacar la cordura, l´educació, l´exemplaritat i que sigui una organització apolítica.

Remitente: Calamardo González

Respuesta presidenta Brigitte Kramer:

Bon día Sr. González,

el tema del Facebook está aclarado, ha sido un fallo. No es nuestra postura ni intención.En vez de agredirnos por mail le invito a hablar las cosas en la asamblea de esta tarde, 19.30h /20h, delante de todos. Tambien me gustaría que me explique el término apólitico en un ambiente social en que estamos inmersos.Si no está de acuerdo con lo que hemos hecho hasta ahora, ¿porqué no ha  asistido a las dos asambleas que convoquamos los días 17 y 27 de septiembre y ha votado en contra?

A mí personalmente, nada de lo que hemos hecho hasta ahora me da vergüenza. Al contrario.A ver cuando se pone Usted al frente de una asociación sin ánimo de lucro y dedica el tiempo que dedicamos nosotros a una tarea comunitaria.
Además, sus datos a día de hoy no los veo en nuestra base de datos: No me consta ningún Calamardo González.

Atentamente,

Brigitte Kramer

presidenta Apima (estoy indignada)

Anuncis

One thought on “Publicación de un correo recibido hoy en el correo del APIMA

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s